Sunday 17 August 2014

tambah value pada diri

Assalamualaikum, gua mmg dh lame tak update blog nie.. kahkah, gua tunggu mood je.. haaa hari nie baru terasa macam nak share something. well gua nie dh lame "tanam anggur" so.. memang down giler kot.. mane tak nye nengok member2 ramai yang dh start keje.. hurmmm. memang lame gak duduk rumah... so gua decide nk cari keje.. x kisah lah keje ape asalkan halal.

hahhh.. ape lagi.. search kat mudah.my.
scroll down sampai lembam nampak lah ade satu job vacancy kt melaka.. area cheng. tros apply hantar resume... next week dowg call suruh datang interview. finally dapat gak keje. :)

Alhamdulilah, niat nak keje just nak tolong mak dengan ayah.. well aku mmg tak tahu langsung ape sebenarnya job description for this position.

dan selepas sebulan keje.. aku dah faham rentak keje nie. sebenarnya aku nie keje sebagai "order man" hahah.. keje cari orang untuk jual barang. tapi jangan pandang sinis for this job...  at least gua dapat banyak pengalaman yg tersangat-sangat bernilai. aku dapat improve communication skill, built confident, dapat buang sikit sikap pemalu nie.. dan yang paling penting dapat member yang sporting. :)

hurmmm.. rezeki aku keje kt company ni tak lama. sebulan lebih je. sedih juga dh x dpt join "tepuk-tepuk" tangan masa pagi & petang.. :)) aku reda. maybe rezeki ade kt luar sane.. yang pasti gua mmg setiap hari berdoa agar dimurahkan rezeki utk aku dan family.

si gadis-gadis :3

team fortres :)

yana & kina

dh byk sangat camera, cmnie lah jadinye.. hahaha

daus with his guy

me and dayah

me & farah

with yana

with misa

semua hantu selfie.. 


No comments :

Post a Comment